روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

یادآوری ۶



این روزها بیشتر از هر چیزی

نگران قلبم هستم ...

---------------------------

پ ن : یادداوری برای خودم

مرهّ گی ۲۰۶



(چیز خاص)

حکایت ٫ حکایت چیزی خاص بودن و

لقمه ی چرب بودن و ارزش نیست

حکایت تنها در نگاه است که اگر

اولی اش به دومی ختم شود

دیگر کاری نمی شود کرد ... 

دیگر از کنترلت خارجم ...

---------------------------------

پ ن : مقصر من نیستم

مرهّ گی ۲۰۵



(پر درد)

این روزها قرص هایم

دیگر اثر نمی کنند

تو دورتر شده ای !

یا من دلتنگ تر ؟

----------------------

پ ن : این درد لعنتی...

مرهّ گی ۲۰۴



(ناکجا)

بدنبال بوی تنت بودم که به اینجا رسیدم

باقی اش هم دیگر گفتن ندارد ...

------------------------------------

پ ن : افزایش لرزش های درونی ...

مرهّ گی ۲۰۳



(عطر تو)

همه اش ربط دارد به عطری که می زدی

اگر می شد جعلش کرد !!!!!!

هم من رها می شدم ٫ هم دلم و هم خاطر تو ...

--------------------------------------------------

پ ن : عمده ی مشکلاتم خودمم و بس