روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۲۴۳

من از تنگی دل حرف می زنم

من از خفه گیه بغض در گلویم می گویم

از احساسی که در نطفه کشته شد

تو تنها برای رد کردنم می گویی ٬

حق با توست

مشکل از باور شروع شد

من خواستم که باور کنم

حرفهای دلتنگی ات را

احساسی که می گفتی را

اینکه که یک جورهایی

عجیب فرق دارم را ...

فراموش کنیم همه چیز را نازم

من و تو فرق های زیادی با هم داریم

مثلا یکی اش این که با هم فرق داریم

کشتم امروز

هم کودک احساس را

هم باور احساس را

اینبار نه در نطفه

چند ماهه بود که کشتمش

می بینی ٫ باز هم نا مربوطی هایم شروع شد

بیا با هم فراموشم کنیم

---------------------------------------

پ ن : ...

مرهّ گی ۲۴۲



(سورپرایز)

یعنی می شود یکبار غافلگیرم کنی ؟

هنگامی که منتظر نیستم به خیالم بیایی ؟

----------------------------------------

پ ن : شک دارم ...

مرهّ گی ۲۴۱



(من)

خاطرات من

فقط مال من هستند
و تو
با هیچ کسی نمی توانی تکرارشان کنی
چون من فقط اینجاست
و هیچکس من نیست
که تو بتوانی
در مقابلش
توی من باشی

----------------------

پ ن : نمی دونم ...

مرهّ گی ۲۴۰



(باور)

این شبها

ماه بیشتر از گذشته می درخشد
نکند که رفته باشی ؟؟

-------------------------------

پ ن : شکِ بیهوده ...

مرهّ گی ۲۳۹



این ناگفته هایم
روزی بدتر از هر آواری
بدتر از تو
بر سرم خراب می شوند
و خراب و ویرانم می کنند
گذشت زمان
نگفتنشان
آنها را هار تر می کند

------------------------

پ ن : مرا می درند