روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۲۶۳



این روزها از فرط دلتنگی به کما رفته ام
حرف می زنم
راه می روم
می خندم حتی گاهی
اما چیزی را حس نمی کنم
هیچ چیزی را

---------------------------------------------------

پ ن : پنجمین روز امتداد درد ٬ دریغ از ثانیه ای بی درد

مره گے ۲۶۲



نمی دانم
که عاقبت دوست داشتن چنین است
یا من کسی را هرگز دوست نداشته ام
اما ٫
هر چه که بود و هست ٫
به من آموخت
دوست داشتن را در نطفه
باید کشت
قبل از آنکه دلم و زبانم
به دوست داشتن آلوده شود
مدتهاست هیچ کدام از مره گی هایم
و عاشقانه هایم مخاطب خاص ندارند

----------------------

پ ن : مجبور به اجبار

مره گے ۲۶۱



(گذشت)

خاطرات !!!
همچو بادی در زمین دلم در گذرند
اما !!!
هیچ پنجره ای باز نیست
صدا زدم
فریاد زدم
بیداد زدم
اما
هیچ کس نماند
هیج کس نخواند
اشکها !!
اگر می شود یاری ام کنید
بغض دلتنگی دارد خفه ام می کند

---------------------------

پ ن : سکوت ...

مره گے ۲۶۰



حق با توست
همه چیز در رابطه ی مان برعکس بود
جایمان عوض شده بود
تو ارضا نشده بیرون کشیدی از رابطه
و رفتی ٫
اما من …
باردار شده ام از خاطرات

--------------------

پ ن : درد ...

کف مطالبات



دوست دارم چند نفر را پیدا کنم که بنشینیم دور هم.
یک نفر بی‌صدا و بی‌خواهش برود چایی بریزد.
یعنی کف مطالباتم الان همین است.
چای نطلبیده.
سقف مطالباتم این است که دستی بیاید
ملافه را از روی صورتم بزند کنار.
دو ماهه باشم.
نور و صورتی که می‌آید جلوی نور را می‌گیرد بفهمم
حتی این سقف فهمیدنم باشد.
دوست دارم به میزان مست کننده‌ای شیر بخورم
بعد ملافه دوباره کشیده شود.
من فرق نور با نور از پشت ملافه را بفهمم.
بخوابم. طولانی بخوابم
و خیالم از بابت سینه‌های پر شیر راحت باشد