روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۲۶۸



بانو !
اگر فرهاد نیستم که کوه بکنم
اما ظرف ها را که می توانم بشویم
همین یعنی دوستت دارم

مره گے ۲۶۷



این روزها خیلی کم حرف می زنم
و البته برای همان هم هیچ مخاطبی نیست

------------------

پ ن : ...

مره گے ۲۶۶

هنوز زنده ام

هنوز این زندگی ادامه دارد

من به فردایی که تو می آیی خوش بینم

هنوز امیدوارم به آمدنت هستم

اما بانو ...

دکتر چیزی دیگر می گوید ...

--------------------------------------

پ ن : ...

مره گے ۲۶۵

وقتهایی است که از خودم می ترسم

می روم گوشه ای ٫ کناری را پیدا می کنم

ساعت ها آرام و بی صدا آنجا قایم می شوم

تا همه چیز کمی آرام شود ...

-----------------------------------------------

پ ن : ...

مره گے ۲۶۴



(خودفریب)

بانو !!!!

شعری عاشقانه می خواهم برایت بگویم
تا بعد از خواندنش عاشقت بشوم
حرفهای عاشقانه اش را به فال نیک بگیرم
و دلم می خواهد بعد از همه ی اینها
خودم گول عاشقانه های شعرم را بخورم 

------------------------------------

پ ن :