روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

در دست تعمیر



بخدا این مره گی نیست

فقط چون می دونم یکی دو تا از دوستام پیگیرن اینو پست کردم

یکی دو تا رو می دونم بقیه رو نمی دونم ...

وب سایتم در حال تغییر و تحوله اما بعد از چند ساعت بر می گردم

www : >  13graphy

--------------------------------------------------------------

پ ن : چه پی نوشتی آخه ...

مره گے ۲۹۳

مره گی هایم ٫

احساسات هرز رفته ای هستند

که رفته اند ٫

دیگر نمی شود کاری برایشان کرد

هر چند اگر بعد ها به جایش جاری گردد

اما ٫ تمامی این ها را به خود بدهکارم

تمامی این احساساتی که هرز رفته اند

مانند ٫ یک دوستت دارم گفتن ...

که تا به امروز خیلی هایشان

هرز رفته اند و بدهکارم 

--------------------------------------

پ ن : هزیان های بعد از حمله

مره گے ۲۹۲



اگه نبودم ٫ 

البته برای کسی هم مهم نیست ٫

باز هم حمله ...

اما خیلی برای خودم مهم است ٫

که باشم

هم اینجا ٫

هم برای خودم ٫

هم برای ...

-----------------------------------------------------------

پ ن : قربونت برم مادر ٫ هم فدای خودت هم فدای ارثیه ات


مره گے ۲۹۱



امشب ٫

مره گی کردم

مچاله کردم

مره گی کردم

پاک کردم

مره گی کردم

چرکنویس کردم

امشب ٫

آخ ... امشب

بوی حمله به مشام می رسد ...

-------------------------------

پ ن : شدیدا خوب نیستم ٫

می ترسم بخوابم چند ساعت بعد

با حمله از خواب بیدار شم

دوباره چند روز لعنتی و نکبت بار

زیر فشار حمله و ...

مره گے ۲۹۰



کندم

دل

بردم

دل

دادم

دل

بریدم

دل

شکستم

من

رفتم

من

ساختم

من

تلاش

کار

تنهایی

بردم

اوج 

اعتماد

تهی

رفتم

شروع

ساختم

باختم

باختم ...

بد هم باختم ...

خیلی بد هم باختم ...

نامربوطی

تکرار

باز هم

نامربوطی

می کنم

می نوسیم

چون باختم ؟

راستی !

باختم ؟!!

باختم

بد هم باختم ...

خیلی بد هم باختم ...

--------------------------------

پ ن : نامربوطی های قبل از حمله