روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۲۸۳



بانو ...

درد دارد ...

که من از دلم سخن می گویم

و تو دستی را محکم تر می فشاری

که من پهن می کنم سفره ی دلم را

و تو راه می دهی در دلت کسی را

بانو ...

دلیل نابودی ام تو بودی

دلیل بازگشتنم هم تو

هر بار ٫ با هر فشار دست

من طناب را محکم تر فشردم دور گردنم

به خود آمدم

خواستم بمانم

زنده بمانم

زندگی کنم

برای تو

با هوای تو

حال تو می خواهی هر جا باشی

و هر دستی را

هر چقدر که می خواهی بفشار

--------------------------------------

پ ن : درد دل با دلم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.