روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۱۸



دلم کجاست؟

کسی دلم را ندیده؟

مرا چه ؟ 

او را هم ندیده اید؟

بدون شک با یکدیگرند ...

گمشان کرده ام ...

یا گمم کرده اند ...

----------------------------

پ ن : گم شده های امروزه ام

مره گے ۳۱۷



انتظار 

در حال و هوایی دیگر می خواهم

این حال و هواها به یقین 
نه کار فرهاد است نه خسرو
چه رسد که کار من باشد بانو
--------------------------------

پ ن : ...

مره گے ۳۱۶



این روزها

روزهایی که در حال گذرند!

می گذرند !

بی من می گذرند !

جایم می گذارند

انگار نه انگار !

عبور می کنند

از من.

وقتی که تو عبور می کنی ٫ 

از روزهایم چه توقعی است ؟!

----------------------------

پ ن : ...

مره گے ۳۱۵



این روزها 

نه دلتنگ جایی هستم

و نه دلتنگ چیزی .

این روزها 

تنهای تنها 

دلتنگ زندگی کردنم .

دلتنگ خودم .

-----------------------

پ ن : ...

مره گے ۳۱۴



و او هم مرا فاحشه خواند

و او هم مرا پاشاند ٫ اما نه به این نیت 

اما من پاشیدم  ٫ نه به اختیار .

همچون نبات سفره ی عقد 

بر سر و روی سایه ی عروس شده اش 

---------------------------------------

پ ن : لال ٫ تمام کرد ٫ مرد