روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۰۱



بانو آمد ...

بانو با مهر آمد ...

بانو صدایش آمد ...

بانو خندید ...

و من هم ...

و گریه هم ...

بانو مثل روز اول بود ...

و من تازه متولد شده بودم ...

روزنه ها ...

هرچند توهم ...

هرچند خیال ...

می دانی بانو ...

عمریست با این توهمات و خیالات زنده ام

و حتی امشب ٫

که رویا نبود ٫

توهم نبود

و حتی اگر بود هم

به همین اندازه

زیبا و پر امید بود ...

بانو آمد ...

بانو خندبد ...

و من هم .

--------------------------------------

پ ن : دارد ٫ دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.