روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۰۸



پیش تر ها هم گقته بودم :

فرهاد نیستم که کوه بکنم بانو

اما همین که ظرف می شویم

می خواهم بگویم که دوستت دارم

اما امروزه روزهای زندگی :

فرهاد جای خودش ...

من هم که تا دیروز بودم جای خودم

امروز اگر ظرف می شورم

شاید تمرین دوست داشتن می کنم

برای فرداهایی که شاید بیاید و شاید هم نه

که ظرف بشویم برایت ٫ بگویم دوستت دارم

با دقت هم می شویم ٫ طولانی تر از تو

حتی دو دانه استکان را ٫

تا بدانی چقدر بیشتر دوستت دارم

تمرین می کنم ٫ اینروزها ٫

جای جای زندگی

و زندگی کردن را

که فراموشم نشود ٫

که اگر فردایی آمد ٫

هم زندگی کردن

هم دوست داشتن

برای تو

نا خودآگاه و کودکانه

-------------------------------------

پ ن : ...

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا (لب خند ) چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 09:06 ق.ظ

دوست دارم تو بایستی ظرف بشوری ، من کنارت بایستم نگات کنم ، به قدو قامتت ، به انگشتای کشیدت ، به اون چهره ی درهم تنیده ی مردونت ، بعد دلم طاقت نیاره بیام از پشت بغلت کنم ، سرم رو خم کنم سمت راست پشت بازوت رو ببوسم ، بگم تو چرا آخه دوست داری ظرف بشوری ، تو برای باره صدم بگی سارا ظرف که می شورم حواسم پرت کفا میشه ، یاد میره چه ذهن شلوغی دارم ، بعد بگم تو که انقدر خوبی اینم میدونی منم دوست دارم ، توهم سر تکون بدیو بگی کم حرف بزن بغلم کن ، منم بگم چشم آقا.
________________
سارا

...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.