روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

خدایا...

تمام ما آدمها ٫

چه بزرگ 

چه کوچیک

چه ٫ هر چی اصن

مشکل داریم

که برامون 

هم خیلی بزرگه 

هم درد داره ...

این روزها اما

من محتاجم

به پیگیری 

به ... هیچی

اما من سراغ می گیرم 

از تو

از اون 

از همه 

شاید تمام اینها 

به همون دلیلیه که به همه می گم

هنوز نفهمیدم چه اتفاقاتی برام افتاده 

دعای هر روزم هم همینه ٫

امیدوارم نفهمم هیچوقت و بگذره از من

امروز برای یه لحظه احساس کردم

هنوز یه خون آبه ی چرکی هنوز اون ته تها باقی مونده 

عطر نور می اومد ٫ عطر امید ٫ عطر زندگی

که می خوام دوباره شروع کنم

بسازم ٫ خودم ٫ زندگیمو ٫ احساسمو 

فکرم هنوز کار نمی کنه اما درگیره 

به زندگی کاری ای که خوبه ٫ سختی هاش گذشته برگردم

یا بمونم و اینجا دوباره شروع کنم ؟ 

اخرین حرف پدر بود ٫ هرجای این مملکت 

هر کاری توی این مملکت و با هر کسی 

فقط نرو ٫ برنگرد ... 

خدایــــــــــــــــــــــــــا ...

----------------------------------------------

پ ن : اگه می نویسم ٫ باید بنویسم تا خالی شم

این روزها سکوت اجباری کرده ام 

کسی هم نیست ٫ گوشی هم نیست 

که غافلگیرم کنه ٫ بشینه ٫ من حرف بزنم 


نظرات 1 + ارسال نظر
nazanin چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

chera man hastam hanooz!!! faghat bedoon kasi hast

shoma jaye khod dari

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.