روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۱۴



و او هم مرا فاحشه خواند

و او هم مرا پاشاند ٫ اما نه به این نیت 

اما من پاشیدم  ٫ نه به اختیار .

همچون نبات سفره ی عقد 

بر سر و روی سایه ی عروس شده اش 

---------------------------------------

پ ن : لال ٫ تمام کرد ٫ مرد 

نظرات 1 + ارسال نظر
غوغا پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://naughty1369.blogsky.com

سلااااااامممممممم هموطن
آقایی که شما باشی،ما یه مدتی نشستیم سر یه موضوعی کلی فکر کردیمو غصه خوردیم آخر دیدم زندگی ارزش این همه ناراحتی رو نداره
الانم بعضی اوقات خودخوری میکنم،عصبانی میشم و ...
اما بعدش میبینم تو چه فازی حال میکنم میرم سراغش!‏

یا درد و دل با خدای خودم بدون هیچ رودروایسی
یا آهنگ ناری ناری و حالا قرشششششش بده
یا گیر میدهیم به همسر محترم و بهونه گیری که چرا تو زیاد نمیای به من سر بزنی
خلاصه اینکه دنیا ۲ روزه
شادزی

salam doste man
mamnoonam

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.