روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۲۰



بازگشتم ...

بازگشتم به سرزمین 

جایش ...

نامش ...

هیچه هیچش 

اهمیت ندارد 

سرزمین من

آنجاست که صبح ها

عطر نفسهایت 

در صورتم طلوع می کند 

و با بازدم هایت 

مرا سرمست می کند 

------------------------------------

پ ن : شاید حتما برگشتن ابطال شده

نظرات 1 + ارسال نظر
من بی نهایت تو را میخواهم چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 09:58 ق.ظ

میگم
خیلی سخته دختر باشی و نه از اون دخترا که هردم عاشق یکین ازونا که مغروووورن و اصلا پسرا رو ادم حساب نمیکن و یهو یه لامصبی کاری باهات کنه که وقتی چشمت بهش میفته قلبت چروک بخوره انگار که میخواد از جاش در آد و اینقدر مغرور باشی که جواب نگاهشو هرچند معمولی با اخم و غرور بدی و از روی غرورت حتی حاضر نشی بفهمه داری نگاش میکنی و هروقت سرشو برممیگردونه سمتت روتو اونور کنی اما دلت.... دیگه چه برسه به اینکه بری حرفتو بهش بزنی!!!
و فقط دلت خوش باشه به اینکه: من رشته محبت تو پاره می کنم شاید گره خورد به تو نزدیکتر شوم...
شما بگید من چه جوری کاری کنم که اون بهم جلب بشه درحالی که نمیخوام خورد و کوچیک بشم!
ای خدااااااا

az khoda bekha mide behet
hamonio ke mikhay ro mide
faghat shak nakon

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.