روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۳۸



آوار شده ای بر سر این زندگیه حکم نابودی خورده

چه کنم من !!! با تکه تکه خاطرات آجری ات 

که با هر پس لرزه ای چنان بر سر دلم می خورد که

می پاشاند بنیان شجره نامه ام را ...

به صلابه می کشند این روزها انسانها 

احساسی را که مرده است 

زندگی ای که حکم نابودی اش 

به دستان خودم رقم خورد

هر جور که می خواهند 

هر طور که می خواهند 

با هر لحنی ... هر دستی ... هر حکمی ...

به صلیب می کشند مسیح زندگی ام را 

شلاق ها که دیگر 

عادتی شده اند مثل نوازش های روزانه

تنهای تنها سکوت می کنم 

و درد روی درد تلنبار می کنم 

به امیدی که حتی دیگر کارش از نا امیدی گذشته 

و انتظاری که دیگر شیرینی اش 

دارد به دلزدگی تبدیل می شود ...

---------------------------------------------------

پ ن : درد ... درد ... و چهارمین روز تداوم سر درد

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

دل زدگی مسری است
می فهمی؟

na moteeasefaneh , nemifahmam

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.