روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۴۱



خویش را رها می کنم در این باتلاق 

تنها به امید نیستی و گم شدن این ویرانه

مرا چه انتظاری به بودن است 

که اینگونه طلب می کنی

خویشتنم از خویشتنم فرار کرده 

دیگر به بازگشتنم ٫ به خویشتنم هم نا امیدم

این روزها تنها فکری که در سر می پرورانم...

راهی برای بازگشتن است 

و ادامه ی مسیر نابودی 

و من تا بوده ام همین بوده ام 

که کاری را که شروع می کنم 

باید به پایان برسانم 

و این راه نابودی را 

بایستی به پایان برسانم 

و تنها ترس و واهمه ام 

بپایان نرساندن ٫ 

نتوانستن است 

که نتوانم راهم را ب

پایان برسانم 

تنها جوابی که برای انسانهای این روزهایم دارم 

از من بگریزید 

خواه جدی ام می گیری و گوش می کنی 

خواه خواسته ی دلت را انجام می دهی

------------------------------------------

پ ن : از من بگریزید ... لطفا ...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

اینو گوش کن :
http://www.radiojavan.com/mp3s/mp3/Nima-Allameh-Tell-Me?start=6381&index=8

.

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1391 ساعت 08:50 ب.ظ

.

.

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

تو که هر حرفی میزنی تا خرش می روی
که همیشه رفتی
به خاطر خدا
یکبار هم
محض دلخوشیه من
از ماندن بگو
توکه به انه که نباید قول ماندن دادی
یکبار هم به من قول بده
قول بده
و بمان تا آخرش

.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.