روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۴۸



من فرزند گناهم 

دلیل تولدم گناه بود 

با گناه متولد شده ام 

گناه خواستن پدر و مادر 

آنها خواستند و من هم ...

خشت اول که با گناه باشد 

بایستی تا آخر عمرم گناه کار باشم 

من گناهکاری هستم 

که گناه از من نیست 

گناه کار گناهی هستم 

که نکرده ام ٫ مرتکب نشده ام 

همیشه اینگونه بوده است 

دیگری خواست 

بر خلاف خواست من 

و این گونه من گناه کار شدم

و بزرگترین گناه من 

خواستن چیزی است 

که نخواست مرا ...

--------------------------------

پ ن : باز هم نامربوطی نویسی 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا ( لب خند ) شنبه 25 آذر 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

خودت بخواه
شروع کن به خواستن
خواستن گناه هم بود ، بود
اینبار پای خودت

na

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.