روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

خداحافظی به سبک دوست داشتنمون



من ...

اگه جوابی نمی دم 

اگه صدات رو نمی خوام بشنوم 

اگه نمی خوام دیگه ببینمت 

تنها دلیلش اینه که اگه این اتفاقا بیفته 

نمی تونم روی حرف خودم و دلم ٫ بمونم 

ما تصمیم گرفتیم بریم ٫ 

اگه اون اتفاقا بیفته!

راحت تر از خوردن یه لیوان آب

می زنیم زیر حرفامون 

تنها چاره ی ما واسه اینکه فکر کنیم تنها راهمون رفتنه !

ندیدن ٫ نشنیدن ٫ جواب ندادنه ...

من ٫ خیلی خیلی بیشتر از چیزی که بقیه دوستم داشتن ٫ دوستت داشتم

اما هیچ وقت رفتارا ٫ برخوردا ٫ حرفایی که دیدم و شنیدم را با تو نداشتم 

اینارو باید بهت می گفتم ٫ باید می گفتم 

اما از اونجا که اینجا ٫ هیچوقت ٫ هیچ چیزی ٫ 

نیومدی و نخوندی !!!

می نویسم ٫ فقطم برای خودم می نویسم 

نه برای اینکه کسی بخونه و بدونه ...

فقط به رسم یادگاری برای خودم 

که بدونم ٫ من رفتم ٫ من گذشتم

تو نگفتی برو ٫ تو نگذشتی 

من همیشه خواستم بانو تصویرش ٫ یادش 

قشنگ باشه

همین ...

این خداحافظی ٫ 

دقیقا به سبک دوست داشتنمونه بانو

دقیقا مثه یه خیابونه یه طرفه 

یه طرفه هستش و قابل برگشت نیست

همین ... باز هم فقط همین ...

-------------------------------------------------

پ ن : خداحافظ بانو ...