روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۵۱



این حرفها شاید هیچ وقت قرار نبود گفته شه

چند روز قبل ٫ رفتم سر خاک

همون جا بود که با بانو خداحافظی کردم

فکر کنم باید خداحافظی می کردیم

نمی دونم چرا

اما توی این همه بی خوابی ها

شاید خواب دیده بودم که باید اینکارو می کردم

که کردم ...

--------------------------------------------

پ ن : یه سری چیزا خوندنش زور داره درد داره

بیایم بی انصاف نباشیم و زود قضاوت نکنیم

در ضمن ٫ به مرده ها هم حسودی نکنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
طـ ـودی چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.