روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۵۴



امروز بعد از ۸ ساعت سکوت

یه جمله ی دو کلمه ای گفتم

اون هم به خودم ٫

سه بار بلند هم تکرارش کردم

خیال های واهی

اصلن نمی دونم به چی فکر می کردم

این روزها ساعت ها زل می زنم به یه گوشه ای

بعدش هر چقدر فکر می کنم که من به چی فکر میکنم٬

به نتیجه ای نمی رسم

اما دوست دارم بدونم امروز به چی فکر می کردم

که وقتی به خودم اومد گفتم ٬ خیال های واهی 

------------------------------------------------

پ ن : تداوم نامربوطی نویسی ها ...

نظرات 1 + ارسال نظر
روشـــنکـــــــ... یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 03:50 ق.ظ http://www.roshi.blogsky.com

سلام صبح بخیر

وبت عالیه نوشته هات کشش داره آدمو میکشونه 3 صفحه خوندم اما خیلی خوابم میاد ببخشید.
امیدوارم تو تمومه مسیره زندگیت موفق باشی دوسته عزیزم.

زندگی جاریســـت...

mrC lotf dari

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.