روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۵۶



دوره می کنم لحظه به لحظه منشور جنونت را. 

هر حرفش را حک می کنم بر انگشتان افکارم٬

مبادا روزی چوب حراج بر قدمت این تمدن دیوانگی بزنم٬

که خارج شود از توان نفسهای احساس نابود شده ام٬

نزیستن در لحظه لحظه ی این سراب دلنشین.

بوی خون این روزها رگ به رگِ وجودم را فرا گرفته.

تصمیم بر کشتار دسته جمعیه احساساتم گرفته شده٬

که تو را از خویشتنم جدا سازم٫ 

تویی که هیچگاه با من نبودی٬

نه با من ٫ نه برای من ٬ و نه دل.

افتتاح کن ٫ تو افتتاح کن شروع این کشتار را.

هرچند ٬ تو رسمت بردن لذت است در آرامش.

تکه تکه و آرام آرام ... 

همانگونه که از روز نخست٬

تکه تکه ام را در حال کشتنی.

------------------------------------------------

پ ن : نامربوطی های جنون آمیز...

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.