روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۶۵



کافی است تو به دستم بدهی

بهانه را می گویم

باقی اش با من 

خودم به آب می دهم

دسته گل را می گویم

یک دانه 

کوچکش 

کافی است

بهانه را می گویم

چنان دسته گلی به آب می دهم

که تمام انسانهای شجره نامه و تاریخ من و تو 

با هم نتوانند از آب بیرونش بیاورند 

آخر می دانی ! من قهرمان نابودکردن زندگی خویشم 

از همان قهرمانهای داستانهای کودکان

که همیشه پیروز بودند

و همیشه بهتر از چیزی که باید 

به پیروزی می رسیدند 

----------------------------------

پ ن : ...

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

چه پیروزیه اشتباهی دوست من...

chi begam ??

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.