روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۶۸



وقتی که تمام شوی ، تمام شدی

دیگر اویی نیستی که بودی 

شاید هنوز هم دوستت بدارد 

اما دیگر اویی که بودی نیستی

می شوی یک خاطره 

خاطره هم شاید نه

سایه ای از یک خاطره 

درست مثل اینروزهای من

که تنهای تنها 

همانند سایه ای از خاطراتی هستم

که دیگر نیستند ٫ تمام شدند 

شاید دوستم داشته باشی 

البته نه مانند گذشته ، نه 

اما دیگر تمام شده ام برای تو

اویی که بودم نیستم

هر چقدر که تو تلاش می کنی 

که این را در حرفهایت بفهمانی ام 

همانقدر من تلاش می کنم 

برای به نفهمیدن زدن خود 

و چه مضحک تلاش می کنم 

برای نزدیک ماندن ، برای ترمیمه خرابی ها

خرابی هایی که ویرانه شده اند 

و نه آباد می شوند ٫ نه می خواهی که آباد شوند

---------------------------------------------------

پ ن : حمله هایی جدید اضافه به حمله های قبل 

نظرات 2 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 11:25 ق.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com/

این حمله ها چرا دست بردار نیستن؟!!

...
soaliye ke manam dargiresham

دریا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

جریان این حمله ها چیه ؟؟؟
شما خوبید الان؟
کجایید ؟
ایران یا خارج از کشور؟

khodaru shokr behtaram
bikhiali tey mikonam tuam haminkaru kon khanom khanoma
bilit gereftam 10 rooz dige miram

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.