روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۴۹

همچون مادری که وعده ی قاقا لی لی به کودکش می دهد٬

وعده هایی از تو به دلم می دهم.

که می خواهد٬

که می آید٬

که می ماند٬

برای تو و با تو.

دیگر خودم هم خسته شده ام

از دروغ های شیرین و لذت بخش

که قبل از دلم ٫

احمقانه تک تکشان را باور می کنم.

به گمانم به اندازه ی کافی بزرگ شده باشد

که بشود واقعیت ها را به او گفت.

دلم ٫ بیا با هم رک و راست باشیم.

تمام واقعیت ٬ به همین کوتاهی است.

او٬

تو را٬

نمی خواهد.

نه دوست دارد٬

و نه می آید ...

---------------------------------------

پ ن :حکم به سمت رفتن می رود ...

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا ( لب خند ) شنبه 25 آذر 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

دلم ٫ بیا با هم رک و راست باشیم.

تمام واقعیت ٬ به همین کوتاهی است.

او٬

تو را٬

نمی خواهد.

نه دوست دارد٬

و نه می آید ...
...
من این رو به خودم گفتم سه روز پیش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.