روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۶۹



حرف هایے است ڪه باید مخاطب خاص داشت ٫ تا گفت
ایـטּ روز ها براے هیچ چیزے ٫ دیگر مخاطب خاصے نیست
اگر صادقانه بخواهم اعتراف ڪنم ٫ از اول هم نــــــــــبـــود
تنها وهم و خیال پردازے های دلــــم بود ڪه مے پنداشت
مخاطبے هست ٫ آטּ هم از نـــــــــوع خـــــــــــــــــــاص.....
-----------------------------------------------------
پ טּ : خودم ٫ خودم ٫ بــــــــــــــــــاز هـــــــم خــــــــودم...

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 05:18 ق.ظ http://just-kiss-1.blogsky.com/

نمیدونم چرا چشام خیسه
دلم گریه میخواد
یه چیزی ک تو همه ی نوشته هات خودنمایی میکنه
تنها بدنته تو یه جای دور
خالی از ادمای اشنا
دلم میخواد ضجه بزنم از گریه
از اشک
مگه خدا تنها نیس
پس چرا انسان و اجتماعی افرید
که نیاز ب هم داشته باشن

سارا ( لب خند ) سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

سهم من همیشه ندیده شدن بود ُ بعد مدتهااومدم سراغ نوشته هات این نسیبم شد.

دریا شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

برای همین بود که هرچقدر میپرسیدم جوابی نداشتید؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.