روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

تبریک

سال نو

تبریک به دوستانم

برای گرمیه وجودشان

که احساس تنهایی و غریبگی را

برایم کمتر می کنند .

تبریک به مادرم

که چند روزی است اشک می ریزد

سالی که گذشت تنها روز اول 

و امسال هیچ

تبریک به پدرم

که لبخند می زند

گاهی مشتش را می فشارد

تنها برای کمک به غرورش

که مبادا کسی بفهمد که اشک دارد

تبریک برای قل اول از خواهران دوقلو ام

که کمی بی معرفت است

اما می دانم همانقدر که دوستش دارم

دلتنگم است

تبریک به قل دوم از خواهران دو قلو ام 

که با بغض شروع می کند و با گریه تمام 

به خواهر زاده ام که قهر است

از دلتنگی و بد قولی هایم که :

می آم دایی ٫ همین روزا می آم

تبریک به پدر خواهر زاده ام  ٫

که جای برادری که ندارم را پر کرده

تبریک به همه

همه ی همه

-------------------------------------------------

پ ن : تنگ است ٫ عجیب و مهیب

مرهّ گی ۱۱۵

دستانم گارد گرفته اند

آماده اند برای یورش

در انتظار فرصتی مناسبند

که پیدا کنند

و حمله

دستانم گارد گرفته اند

برای فشردن گلویم

می خواهند خفه ام کنند

دستانم

از دست من

خسته شده اند 

خدایا

کمی نزدیکتر بیا

بیا

نزدیکتر 

تنهایی من فرصت مناسب آنهاست

بیا خدا

بیا نزدیکتر

تو دیگر با من غریبگی نکن

دوستی ما از زمان قبل تولد است

بیا

----------------------------------------

پ ن : کسی دستانم را اجیر کرده


مرهّ گی ۱۱۴

و من دور می کنم خویش را

از تمامی انسانهای این زندگی

و سرد می شود وجودم

و تنها می شود خیالم

آنقدر در این حال و هوا پرسه می زنم

که گم می کنم خویش را

دوباره ٫ برای هزارمین بار

و می گردم ٫

جستجو می کنم

و نمی یابم ٫

و خسته می شوند

خیالم ٫

پاهایم ٫

دستهایم ٫

تمامم.

خیالم از تکرار مکرراتم

پاهایم از دویدن ها

دستهایم از سرما

تمامم از خویشتنم

-------------------------------

پ ن : خدا بیا نزدیکتر

مرهّ گی ۱۱۳

این روزها بی احتیاط بی پروایی می کنم

نمی دانم چرا

اما می کنم

نه اینکه بی احتیاط شده ام ! نه

یا نه اینکه بی پروا شده ام ! نه

فقط نمی دانم چرا بی پروایی می کنم

آن هم بی احتیاطانه

----------------------------------------------

پ ن : ندارم ٫ غم دارد

گذر

گذری کن که خیالی شدم از تنهایی

----------------------------------------

پ ن : موزیک خوانی