روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مره گے ۳۷۲

باشد ! قبول ! 

نمی آیی ؟

سر نمی زنی به خانه مان !

نمی نشینی تنها !

یاد خاطرات نمی کنی !

ناگهان و بی اختیار نمی گریی و نمی خندی !

باشد ! 

قبول !

اما ...

اینها اگر ندانند

اگر نفهمند 

اگر حس نکنند 

من که می دانم

می فهمم

حس می کنم

می بینم

چه کنم که چاره ای جز این نیست 

که همانند آنها عکس العمل نشان دهم

که گویا

نمی دانم

نمی فهمم 

حس نمی کنم

نمی بینم

--------------------------------

پ ن : ...

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 01:51 ب.ظ http://just-kiss-1.blogsky.com/

هر دفه نوشته هاتو میخونم برام تازگی داره

شیوا چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 04:59 ق.ظ http://just-kiss-1.blogsky.com/

من از بعضی نوشته هات سر در نمیارم
مثل این
ولی دوس دارم که بخونم
لذت میبرم
حتی اگه متوجه منظور نشم

مشکل احتمالا از منه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.