روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

امشب

نشستم و تمام دلتنگی هایم را مرور کردم
چه دلتنگی برای آنی که دلتنگم است 
و چه آنی که دلتنگ بماند٫ فراموشم کرده
نمی دانم ٫ چرا گاهی اوقات می گریزم
از خودم ٫ خواسته هایم ٫ دل بستگی هایم
به چه جرمی خویش را مجازات می کنم
محروم می کنم از داشتن چیزهایی که آرزویشان را دارم
بگذریم
می گفتم
دلتنگی هایم را مرور می کردم
فراموش کردمشان
اینروزهای
فقط دلم یک خبر می خواهد
فرصتم یک سال ٫ شاید دو سال ٫ نهایت سه سال است
همه چیز را به دستان بی خیالی بسپارم
رها کنم در خودشان
رها شوم در رها شده ها
عجیب سنگینم این روزها

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسین اکبری جمعه 16 تیر 1391 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.entezar1358.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست- ...آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست- مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب؛ در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست- آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟ بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست. باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق، وسکوت تو جواب همه ی مسئله هاست- با سلام و عرض ادب - وبلاگ جالبی دارین – خوشحال میشم به سایت منم سر بزنین . موفق وسلامت و پیروز باشین [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

mamnoon
chashm hatman

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.