روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

اســــکــــار

هر چه می کنم 

هر چه می گویم

هر چه بیشتر تلاش می کنم

بی فایده تر است

کم می آورمت

بیشتر و بیشتر 

بی خیال می شوم

خودم را به بی خیالی می زنم

می خندم 

خودم را به شادی که نه 

ادای آدمهای شاد را در می آورم

ادای علی بی غم 

شادی می کنم 

می خندم 

در فیلم نامه ای نقش بازی می کنم

که نویسنده اش گمنام است 

اما هر چه نوشته خوب نوشته 

مثل همیشه 

نقش اول منم 

اسکار می گیرم 

اینبار هم برنده می شوم

برنده نقش اول مرد 

مرد….. نمی دانم 

مرد خندان 

مرد شاد 

مرد مضحک 

به من می رسد 

تنها کسی که می گرید 

مادرم است 

فیلمهایم را که می بیند 

زار زار گریه می کند 

و من همچنان می خندم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.