روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

ماتت مے شوم

این روزها بی مخاطب می نویسم

بی بهانه دلم می گیرد

بی دلیل بغض می کنم

ناگهان می خندم

نقض می کنم خودم را 

می ترسم

نکند دیوانه شده ام

فکر هایی 

عجیب

غریب

نا آشنا

سرد 

به سراغم می آیند

افسرده شده ام ؟؟؟ نـــــه

شاید عاشق شده ام ؟؟؟ نـــــــــه

بدنبال راه فرار می گردم

تا به خودم بیایم 

راه فراری پیدا کنم

کیشم می دهی 

ماتت می شوم

در بازی مهره هایم را قربانی ات می کنم

در زندگی زندگی ام را

مهره ات را از بازی بیرون کنم

یا خیالت را از ذهنم

یا دلم را از بازی ات

همیشه بازنده ات بودم

بازنده ات می شوم

دلم بیرون شد 

بازی با توست

حرکت کن

امان از این فکر و خیال و توهمات

سعی می کنم بگریزم  

از فکر و خیال و توهماتم

تا به خودم بیایم

کیشم می کند

ماتش می شوم

ماتت می شوم

------------------------------------------------

پ ن : دست به دامن نوشته های قدیمی شدم ٫ این روزها ٫ روزهای عجیبیه

پ ن : این روزها حرف برای گفتن زیاده اما راهی برای گفتنشون پیدا نمی کنم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.