روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

لایک به ناهارت

یه روز بعد چند وقت ٫ برگشته بودم خونه بابام اینا .

هنوز نیومده بودم این خراب شده ٫ تهران کار می کردم.

موقع غذا خوردن ٫ رو کردم به مامانم گفتم :

لایـــــــــــــکـــــــــ بــــــــه نـــــــاهــــــــــارت

یهو قاطی کرد گفت ٫ لایک به جد و آبادت نمک نشناس

جای تشکر کردنته ؟ کوفت بخوری گم شو برو پی کارت

همینجوری داشت می گفت و تکرار می کرد و اینا که بلند شد

آقا بشقابمو ورداشت رفت ٫ حالا هرچی بگو یعنی چی

-----------------------------------------------------------------
پ ن : فداش بشم ٫ یادش بخیر ٫ یهو یادش افتادم و این ماجرا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.