روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

که نمی خواهد بداند

دلگیرم
امروز
از دلم
که دل تنگ است
که دلگیر است
گیر است
گیر کسی
گیر چیزی
گیر جایی
که نم دانم
که نمی داند
که نمی خواهم بدانم
که نمی خواهد بداند
شدم فرهادت و شدی شیرینم
من و فرهاد چقدر شبیه شده ایم
فقط
فقط اینکه فرهاد
بر سر می کوبید و
من بر پایم
که پابندت شوم
که توان گریز نداشته باشم
این روزها عجیب ٫ عجیب شده ام
دلتنگ دلی می شوم
که دلدارم است
که دل یارم است
که دل …. نمی دانم
که نمی خواهم بدانم
که نمی خواهد بداند

--------------------------------------

پ ن : بازخوانی قدیمی ها ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مدافع کوچک ولایت یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.sedaye-yar.blogsky.com

سلام
من تصادفی اومدم تو وبلاگت
راستی این چه زبونیه که نوشتی؟

salam
lotf kardin
zabone man

شیوا شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 02:41 ق.ظ http://just-kiss.blogsky.com



منم دل.....تنگم

hale inroozhaye hamamon

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.