روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

چمدان امید

از فردا باید

آهسته آهسته...

تمامشان را

از کوچک گرفته

تا بزرگ ترینشان

که با خویش آوردم

دانه به دانه

با دقت و احتیاط

تا کنم

در چمدان بچینم

امیدهایم

در غربت

تنها کمی نم کشیده اند

یکی دوتایشان را هم

بید زده

نفتالین نداشتم

اینجا هم نمی دانستم

با چه زبانی ٫ چه بگویم

اما خدا را شکر

یکی از مهم ها

سالمه سالم ماند

امید به بودن را می گویم

دلم برای تهران

دلم برای جاده چالوس

دلم برای شمال

دلم برای ماشین فرسوده ام

تنگ شده ٫ خیلی

دلم اما ٫ بیشتر از هر چیزی

برای خودم تنگ شده

احتمالا بزرگترین امیدم را به یادگار

به بچه های کافه بدهم

به یامور !

نه شاید اِمره !

نه نه ! احتمالا به تحسین !

اما نه ٫ می خواهم یک روز

به تقسیم بروم

پیدایش کنم

تمام چمدان امیدم برای او 

امیدهایم ٫ بیشتر از من

شاید به کار او بیایند

او که این روزها

تنها امیدش ٫ سوز سازشان است

که پر سوز تر به گوش رسد

تا شاید یک دل بیشتر به رحم بیاید

------------------------------------------------------------

پ ن : فکر می کنم وقتشه که واقعیت رو قبول کنم ٫ برگردم

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com

ماست مالی نکن
رفتی اونجا دخی بازی غر هم میزنی
ای غربت
ای تنهایی
دستت رو شد اقا

kotah bia dokhtar
in harfa chie ????
:)))))

شیوا پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 02:40 ق.ظ http://just-kiss.blogsky.com

اونایی که نام بردین همه دخترن؟
بابا ماشالا
ای ول دمت گرم

نه عزیزم
فقط یکیشون

شیوا شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 03:45 ق.ظ http://just-kiss.blogsky.com

ا... یادم رفت نظرمو درباره این نوشته بدم
چون دارید زود میاین نفتالین نمیخواین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.