روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

خودکارم

خودکارم این روزها

تنهای تنهای

لحظه به لحظه

نفس های مرا

سرفه می کند

و بس

اگر این روزها

نوشته هایم

و کاغذ های سفیدم

به کثافت کشیده شده اند

مقصر خودکارم نیست

مقصر من هستم و بس

به او خرده مگیرید

او بیگناه است

و تنها فرصتی

که باقی مانده بود

همین چند خط بود و بس

و می دانم و حس می کنم

حال که خالی شده است

آرام گرفته و آسوده است

این روزها 

من همچنان خودکارم

در دستانم است

و کماکان در حال نوشتن

من می نویسم

و خودکارم هم می نویسد

اما سفید 

نمی دانم اما شاید

که این روزها

او هم خفه شده است

همچون من .

و من و خودکارم

این روزها

همچنان منتظریم

و دلخوش

تنها به جمله ای

" یادش بخیر "

هنوز هم نفسهای من و خودکارم

سرفه کنان و نفسگیر

هر چند خسته اند

اما در انتظارند 

------------------------------------------------

پ ن : برای خودکارم ٫ که همیشه با من هست

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 02:29 ق.ظ http://just-kiss.blogsky.com

الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
من که گفتم عاشق نوشته هات و محتواش و سبکش شدم
خدایی که عالی هستی
خیلی زیبا مینویسی

مرسی عزیزم
مثه همیشه لطف داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.