روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۸۲‍‍

دل خوش می کنم

به هر بادی

از هر سمتی 

که می وزد

دل خوش می کنم

که می برد

با خویش

تمام ابرهای

روزهای ابری ام را

دل خوش می کنم

به سو سو های کوچک آفتاب

که لابد وعده ی 

روزهای آفتابی

تحقق یافت

دل خوش می کنم

به دلخوشی های کودکانه

اما افسوس و صد افسوس

هر چه می گردم

نمی یابم ٫ دلخوشی های کودکی ام را

نفسی عمیق می کشم

به نفس های آخر خودکارم نگاه می کنم

دل خوش می کنم

به تمام شدنش

که با تمام شدنش

من هم دیگر نمی نویسم

دل خوش می کنم

که هر دو باهم سکوت می کنیم

شا نه به شانه

قدم به قدم

سکوت

دل خوش می کنم

تنها به همین نوشته هایم

به هم صحبتی که نیست

اما هر وقت می خواهم هست

می نویسم

دل خوش می کنم

که دل خوش کنم

اما

هر چه می گردم

نمی یابم

دل

که خوش کنم

که خوش شوم

----------------------------------------------------------------

پ ن : انسانی که به آهستگی رو به فرسایش است

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 02:03 ق.ظ http://just-kiss.blogsky.com

دل خوش می کنم

که دل خوش کنم

اما

هر چه می گردم

نمی یابم

دل

که خوش کنم

که خوش شوم

وای محشر بود
فوق العاده قشنگ بود
مخصوصا این قسمتش
وای خیلی زیبا بود
خیلی لذت بردم
میسی میسی
به دل میشینه
حرفای دله چون از دل برخاسته و اینا
سبک نوشتاریت عالیه

بازم مرسی
یه عالمه مرثی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.