روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

دلتنگ روزهای دلتنگی ام

دلتنگ روزهای دلتنگی ام

چند روزی است به هر بهانه

و حتی بی بهانه بغضم می گیرد

چشمانم سرخ می شوند

مثل همان بار اولی که گفتی

دوستت دارم و من سرخ شدم

دلتنگ دلتنگی ات هستم

دلم برایت تنگ شده یک کاره

هر چقدر هم بگویند

بی خیال

ارزش نداره

بچه بازی در نیار

باز هم مهم نیست

خیال می کنم

ارزش دارد برای من

بچه ام و بچه بازی در می آورم

اگر پاکی و صداقت و سپیدی کودکی را ندارم

حداقل می خواهم نام کودکی را یدک بکشم

راستی ببینم تو هم دلتنگ……

این یکی را دیگر واقعا بی خیال

باشد می روم

نیست می شوم

اینجوری کیف می دهد

و تو باز هم کیف می کنی

---------------------------------------------------

پ ن : ندارد ٫ ندارم ٫٫ همچنان

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

1

آتوسا شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 07:28 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com


کدوم خاستگار؟
بابا دلت خوش ها
سر بزن خوشحال میشم

nafamidam asan
yani chi

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.