روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۱۱۴

و من دور می کنم خویش را

از تمامی انسانهای این زندگی

و سرد می شود وجودم

و تنها می شود خیالم

آنقدر در این حال و هوا پرسه می زنم

که گم می کنم خویش را

دوباره ٫ برای هزارمین بار

و می گردم ٫

جستجو می کنم

و نمی یابم ٫

و خسته می شوند

خیالم ٫

پاهایم ٫

دستهایم ٫

تمامم.

خیالم از تکرار مکرراتم

پاهایم از دویدن ها

دستهایم از سرما

تمامم از خویشتنم

-------------------------------

پ ن : خدا بیا نزدیکتر

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

و من دور می کنم انسان ها را
از تمامی زندگی خویش...

...

Nima یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://Nimacruise.blogsky.com

iranhakha یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://iranhakha.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.