روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

افلاطون

امروز خیلی از صبح عصبی بودم

اصن یه وضعی بودم که خودم رو هم تحمل نمی کردم

رسیدم شرکت ٫ مشغول کار شدم

یه ایمیل برام اومد رسما دگرگون شدم

بحث این نیست تغییر کردم یا نه ٫ نــــه

حالم رو حالی به حالی کرد

یه قسمتش واقعا جالب بود :

//////////////////////////////

 افلاطون می گه :

وقتی صبح بیدار می شویم دو انتخاب داریم:

برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم،
یا بیدار شویم و رویاهایمان را دنبال کنیم.
انتخاب با توست

----------------------------------------------

پ ن : سکوت می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.