روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

باران

باید وضو بگیرم

می خواهم نماز باران بخوانم

زمین بدجور گرمش شده

تشنه است

درونش دارد می ترکد

منفجر می شود

حالش حالی عجیب است

حاله حالی به حالی ای دارد

عجیب می نویسم

غریبم امشب با درونم 

کسی اینجا نیست ؟

بهانه می خواهم

برای خودم نه

برای آسمان

او هم برای خودش نمی خواهد

برای باران می خواهد

باران برای آمدن بهانه می خواهد

بهانه می خرم 

کسی نمی فروشد

یا سراغ ندارد کسی بفروشد

جایی بفروشد

آی آدم های دنیای مجازی ام

یکی فریادم را بشنود

عجیب امشب غریبم با خودم

------------------------------------

پ ن : چشمانم ٫ گلویم ٫ انفجار

نظرات 2 + ارسال نظر
بــاران شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

من چرا هی دارم جو میدم ؟! ترسم اگه نداشته باشی من القا میکنم بهت !
مرسی که جواب میدی، حتی با سه نقطه !

حکایت ترس و جو و القا نیست
حکایت بارونه ... حالم ٫ حال من نه
حال دلم
سه نقطه هام قدیمی ـن
دست نوشته دارم راجبش
مراقبت توام با مواظبت یادت نره

بــاران شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

ربطی نداره اما فکر کردم باید از اون حس های ترسناک باشه ! غریبگی با خود ...
می شنویمتان !

...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.