روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۱۱۱

می گن یه روزی

یه آقایی

ظهور می کنه

و حق بیچاره ها رو می گیره

منه من یه چیزایی به من بدهکاره

یه سری حق هایی داشتم

خودم از خودم محرومشون کردم

یعنی می تونه اونارو هم بگیره؟

--------------------------------------

پ ن : می خوام الان اونها رو

نظرات 4 + ارسال نظر
بــاران جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

امیدوارم بهتر شده باشین ...!

merC baran jan

بــاران چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

ینی تنها چیز و کسی که گند میزنه به زندگیم خودمم ! و تنها مانع !
اونی که اون بالا گفتم واقعا امکان تحققش نیست ... مفهموش فقط مد نظرم بود !

enghad hang hastesh maghzam ke asan harfi nemitonam begam

بــاران سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

من به این نتیجه رسیدم که اگه فقط خودم تو زندگیم نباشم همه چی اوکی میشه !

on moghe daghighan chi vase ki bayad okey bashe
ino baram roshan mikoni baran jan ?

خوده خودم سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

?

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.