روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۱۱۲

می شود خواهش کنم دست از سر دلم بردارید؟

دل از دلم ببرید ٫ این دل نفهم است ٫ نمی فهمد

می شود خواهش کنم دست از سر چشمانم بردارید؟

چشم از چشمانم بدزدید ٫ مادرزاد کور نبوده اما کور است

با چه زبانی بگویم !!! خسته اند

خسته اند ٫ خسته

سرم از سر دردهای شبانه خسته است

چشمانم از اشک های پنهانی خسته اند

دلم از خواستن و محروم شدن خسته است

قلبم ... از نوسان خسته است ...

خودم از محروم کردن دلم ٫ دستانم ٫ چشمانم ...

خسته ام ...

آنها می خواهند و من ...

خودم را نفرین کنم یا آنها را ؟

شما نفرینم می کنید یا خودم شروع کنم ؟

-----------------------------------------------------

پ ن : تنهایی این روزها اذیتم می کند

اما نه به اندازه ی خودم (خود آزارم ٫ می دانم)

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

چشم ...

biBala

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.