روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

حالم امروز خوبه

امروز از اون روزاییه که حالم خوبه ٫ بهتر از همیشه هستم ٫ از اون روزا

می تونم بگم روزایی که اینجوری ام ٫ یه نفر ٫ که اصولا خیلی هم نزدیکه به من

با یه حرف کوچیک ٫ بنیان اخلاقی رفتاری من رو تا یه هفته می ریزه به هم 

به جان خودم امروز تصمیم گرفتم اگه اون یه نفر که همیشه تغییر می کنه ٫ پیداش شد ٫

می دم کهنه ی بچه گربه ها رو بلیسه ...

----------------------------------------------------------------------------------------

پ ن : خونه دوتا بچه گربه دارم ٫ هر دو تاشونم پریودن

نظرات 1 + ارسال نظر
pussycat پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 09:52 ق.ظ

احمق چرا کهنرو بلیسه بده خودشو بلیسیه :دی
پ ن: همیشه خوب باش ما هم کمتر می ترسیییم:O

fek kon shoma betarsin

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.