روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۱۲۸




نیامده آواز رفتن می خواندم ٫ دریغ از اینکه نمی دانستم گیره واگیر دارند دیوانگی هایت

رفتم ٫ یک بار ٫ دوبار ٫ رفتی ٫ یک بار ٫ دوبار ...

اما نشد که نشد رفتنمان رفتنی باشد و پابرجا

با هر نفس ٫ نفسم به بند کشیده می شد و قلبم به نوسان

ضربانش کم می شد تا نهایت قطع شدن

و یا اینکه تند می شد تا نهایت وجودم به لرزه می افتاد 

فاصله ها روز به روز و دوره به دوره بیشتر

دلتنگی های هم هماهنگ

بیشتر و بیشتر

و من بی ربط نوشتن هایم به اوج رسید و می رسد

همچنان در حال سعود ام

در بی ربط هایم و لحظه های نامربوطم

و هر روز که می گذرد بی ربط هایم در لحظه های نامربوط

به تو مربوط تر می شوند ٫ مرتبط می شوند

و من در عجب مانده ام از حال و هوای فکرم

که عجیب فکرم در سکوت و سکون به سر می برد

در خلا به سر می برد و مرا به خلا می برد

و دیگر بر نمی گرداند ...

و ناگهان میان نوشته هایم

مانند همین لحظه متوقف می شود

لحظه های نامربوطم

و دست می کشم

از نوشتن

از جستجو

از رهایی از خلا

از هر آنچه که به تو مربوط نباشد ...

---------------------------------------------------

پ ن : زوالی که رو به نیستی است ...

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

من کاملن در جای مخاطب خاص جواب دادم، کلن چیزی رو تا نکنن تو چشمم به خودم نمی گیرم.
پ.ن: تو هم از اونایی هستی که می گن زر نزن عزیزم، خفه شو چیئچئیم، بخواب نفسیم، درتو بذار حیاتیم؟

man az hamonam , az harchi azonai ke fekresho mikoni azizam

[ بدون نام ] جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

فیلت یاد هندوستان کرده؟
فیل من هم یاد هندوستان کرده، هر چند تایلند جای بهتری است.
اما فیل ها که این را نمی فهمند پس بیا برایشان تور شب های بمبئی بگیریم.
آن ها که راهی شدند من و تو هم یک نفس راحت می کشیم در این شب شنبه ای که شنبه اش تعطیل است.
چرا من دیشب به سنت شب جمعه فکر می کردم؟
احتمالا چون ریشه دار است.

اگه مخاطبم تو باشی رو در رو حرف می زنم باهات
نه اینکه بنویسم و بخونی من رو و جواب بدی عزیزم

آنا جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://mirarana.blogsky.com/

ممنون از دید بازتون
نوشته هاتونو دوست دارم:)
راستش یه سوال برام پیش اومده شما تو این عکس به دوربین نیگاه میکنید با چون عکس تاریکه تصور منه؟؟؟؟

daram be doorbin niga mikonam

آنا پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://mirarana.blogsky.com/

عکست میخواد ادمو دنبال کنه به قتل برسونه باور کن
ببخشی جسارت منو
متاسفانه یا خوشبختانه من هر چی به ذهنم بیاد مینویسم بازم
sorry

mamnooonam az nazaret
na , etefaghan dorost fek kardi
az rok harf zadan va sarih neveshtan be shedat khosham miad
harchi dost dari rahat benvis

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.