روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

یادآوری ۵




آنا گفت : عکست انگار می خواد آدمو دنبال کنه ٫ به قتل برسونه .

با ایده و نظرش موافقم ٫ خودمم قبول دارم

این یکی دیگه از خصوصیات من هستش که یه دوست به روم آورد

در کل حواستون باشه ٫ من یه همچین آدمی هم هستم ...

----------------------------------------------------------------------

پ ن : برای خالی نبودن عریضه ... حرف دارم ٫ جان ندارم ...


نظرات 1 + ارسال نظر
آنا جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://mirarana.blogsky.com/

آنا رو بدیم اعدامش کنن
"فرموده رهبر"
گفتم که جسارت منو ببخشی نه طبل رسواایی بردارید
ولی واقعاً همچین ادمی هستید
موفق باشی ولی نه در قتل ادما

age jesarat bood ke injori nemishod
chon khyli ham khob bood rsjebesh neveshtam
in nazaret ru rajebe table rosvairu avaz kon khanom khanoma
;)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.