روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

وقتهایی هست




وقتهایی هست

که وقتی می آید به سراغم

دوست دارم باشد کسی

که در هر نفسم

بودنش را

دوست داشتنش را

داشتنش را

تلفظ کنم

صحیح

غلیظ

و با تمام وجود

وقتهایی هست

که وقتی می آید به سراغم

سراغی از من نیست

و من سراسر در جستجو هستم

او را در خودم

خودم را در او

و ما را در ناکجایی گم شده در آبادی ها

وقتهایی هست

که وقتی می آید به سراغم

سراسر نامربوط می شوم

خودم

نوشته هایم

افکارم

عاشقانه هایم

هوسهایم

همه و همه

وقتهایی هم هست

که من می روم به سراغش

و آن وقتها می فهمم

هم زود دیر می شود

هم دیر زود می شود

زود دیر شد برای خواستن

دیر زود شد برای نبودن

----------------------------------

پ ن : ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.