روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

چالش دلتنگی




امروز معلق شده ام

در هوای کیهان

کلهر مرا با تنها نخواهم ماند معلق کرده

شاید به پرواز

شاید به آواز

شاید به هر آنچه که سنگینم می کند

کشانده

شاید هم به چالش

امروز

هر لحظه

بیتشر از هر زمانی دیگر

می خواهم

ببینم

در کنارم

ترا

در دستانم دستانت را

امروز

بعد از مدتها

طعم سنگین دلتنگی را

در میان بغض های کوچک و بزرگی

که گاه و بی گاه به سراغم می آیند 

حس می کنم

هیچ سعی ای هم در برطرف کردنش نمی کنم

دیر زمانی بود

این حس را

فراموش کرده بودم

امروز

آخ امان از امروز

گیرم

گیر کرده ام

در چالش

در ... نمی دانم

کاش ....

حاضرم کاشهایم چندین برابر شوند

اما ... این کاش ٫ که امروز در دلم روییده

همین الان

برای لحظه ای کوتاه

دستانت

در دستانم

خدای من مهربان تر از آنی است که می دانم ...

خدای من تنهای تنها خدای من است و من تنها بنده اش

------------------

پ ن : دلتنگم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.