روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

غصه نخور ...



خوب تقریبا اتفاق که کم می افته این روزها

البته خیی کم هم نه

بد و خوبش هم شکر بماند

اما امروز دو تا خبر رسید به من

اتفاق هستن دیگه

اولیش خیلی خوشحالم کرد

و بلافاصله بعد از ۵ دقیقه

تلفن شد ٫ مامانم پشت خط

چی شد مامان

فقط بگو چی شده

خواب دیدم خودم دیشب

خواهرم گریه می کرد

می گفت بیا ٫ تو رو خدا بیا

مامانم : مادر بزرگت به رحمت خدا رفت

تسلیت می گم مادر ٫ از طرف من به همه تسلیت بگو

بعدا حرف بزنیم ٫ برم من

مامانم : شب زنگ می زنیم با بابات ٫  غصه نخور

چشم مامان ٫ چشم

---------------------------------------------------

پ ن : کاش ۵:۳۰ صبح نمی خوابیدم که ۹ بیدار شم

اگه همین ۳-۴ ساعتم نمی خوابیدم شاید...

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

تسلیت عرض میکنم

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.