روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

دایره ی واژه ها



ساده تر از آنی که می شود بود هستم

این را به جرات در خود می بینم و به آن معتقدم

من زبان کودکان را خوب می فهمم

آنها هم زبانم را متوجه می شوند

رابطه ی من و کودکان همیشه خوب بوده و هست

اما در آنسوی ماجرا رابطه ام با بزرگ تر ها 

بزرگ تر ها که نه ٬ از کودکی رها شده ها

و تنهای تنهای دلیلش کودکی وجودم است

در دنیای من تنهای واژه های ساده و کودکانه وجود دارد

باور کن ٫ در فهم و بیان جمله های خارج از دایره ی ادراکم

تنها خودم نه ٬ بلکه زندگی ام به چالش کشیده می شود

و دلیل اینکه این دلتنگی هایم را نمی بینی

مشکل از تو نیست بانو

مشکل از سن احساسات و دل من است

مشکل از فقر احساسی و دانش واژه هایم است 

مشکل در دایره ی واژه هایم است

بانو ٫ در این که شما متفاوتید بحثی نیست

تمام حرفم این است از روزی که

خودت ٫ احساست ٫ حرفهایت

بزرگ شدند برایم متفاوت شدی

بانو !!!!! من کودکم را دوست دارم

بانو !!!!!

هیچ .........

-------------------------------

پ ن : امروز در نیای دگرم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.