روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

رویه ای جدید



تصمیم گرفتم

راه ها را تغییر دهم

رویه ها را عوض کنم

طرح جدید زندگی را ریختم

برنامه ها را مشخص کردم

جای هر کسی و کار هر کسی

جای جدید دل آنجا و کارش این است

احساس ٫ جای جدیدت و کار جدید این است

بقیه ...

هر جا دلتان می خواهد ٫

خواستن ٫ دوست داشتن ٫ دل تنگی و یاد .....

در برنامه ی جدید شما کاری انجام نمی دهید

هیچ کسی اعتراضی نکرد .... رفتند

در این گیر و دار بودم و که آمد

صدا کردم ....

یاد بیا

دل تنگی بیا

خواستن و دوست داشتن بیایید ...

و آنها دوان دوان باز آمدند

گفتند : چه شده

گفتم : یادش ...

آمد باز ........

نکاهم کردند . معنی دار ... اما لبخند بر لبانشان بود

من هم به یادت نگاهی کردم و آرام گفتم

من از دست تو چه کنم آخر ...

-----------------------------------------

پ ن : تنها داستانی برای خواباندن کودکم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.