روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۱۸۵



حرفهایم را می خورم ٫

با تمام دردهایشان

با تمام تلخی شان ٫

با همه ی سختی شان 

به جای گفتنشان

می روم سراغ گنجه ی قدیمی

قدیمی ها را بازخوانی می کنم

می خوانمشان

می خوانم خودم را

دوباره

دوباره

و دوباره

وقتی تمام می شوند

دوباره من می مانم و

دنیایی سوال

که همیشه

مثل خودم بی جواب می مانند

---------------------------------------------------

پ ن : نمی دانم هایم هر روز زهرشان بیشتر می شود

نظرات 2 + ارسال نظر
nazanin یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

هربار میخواهم چیزی بگویم،چیزی مانعم میشود...

گلویم گرفته است دکتر ها میگویند توده ای از حرف های نگفته است...

اینجا رو تازه پیداش کردم و دوسش دارم مرسی از شما.

www.yerahgozartanha.blogsky.com

mamnoon az lotfet va nazaret

tannaz یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

Fogholade Bood Mesle Hamishe Fogholade Zibaaa

merci tannaz jan
fogholade tuiii

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.