روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۱۹۱



اندکی می نشینم

اندکی دراز می کشم

باز می نشینم

و ...

نه من انتظار کسی

نه کسی انتظار من

تنها سیگار می کشم

این ها سیگار نیست که دود می کنم

لحظه لحظه زندگی ام است

که از درونم بیرون می کنم

لحظه های بی تو بودن

دردم را دوا نمی کنند هیچ

آرام آرام دارند می کشد مرا

چاره جر دود کردنشان نیست .

اینجا کسی جز من نیست

و اندکی خاطره ات

که همین اندک بودنشان برایم کافی است

برای به خلع رفتنم ٫

برای هیچ شدنم ...

برای تو شدنم

------------------------------------------------

پ ن : تابحال اینقدر تو نبودم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سانی یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://koochehgard.blogsky.com

جواب سئوالم رو در مره گی 170 گرفتم...از جهتی

سانی یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 03:07 ب.ظ http://koochehgard.blogsky.com

سلام
درون نوشته ی خیلی خوبی بود ، این سطرها حال و روز این روزهای همه ی ما معمولی هاست...
فقط یه سئوال دارم: ئقتی میگی که در انتظار کسی نیستی و کسی در انتظار تو ؛ این با "تو"هایی که در متنت خطاب قرار می گیره در تناقضه ؛
وقتی "تو"یی به وسط میاد بحث انتظار هم مطرح میشه...
...نظر ، شخصی بود.

salam doste man
merc azinke khondim va nazar dadii
nazaret arzeshmando jasham mahfooze

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.