روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________
روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

روزمره گے هاے پسرے به نام سیزده

____________________________________________________________________________

مرهّ گی ۱۹۳



گاهی وقتها

دلم صدا زندگی می خواهد

زندگی نرمال ٫ جاری

نه صدای موسیقی می خواهم

نه صدای حرف

نه هیچ صدایی

تنهای تنها دوست دارم

همه و همه ساکت شوند

حتی خودم

صدای بیرون را

صدای زندگی مردم را

صدای روزمره گیه کوچه را

گوش دهم ...

گاهی وقتها ٫

خوشحالم که هنوز

اطرافم زندگی جریان دارد

دیگران دارند زندگی می کنند

لبخند می زنم ٫ پنجره را می بندم

خودم را آماده می کنم

آماده می شوم

------------------------------------------------

پ ن : هر شب همین ساعت ها پیدایش می شود

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

خیلی جالب بود
مطالب خوبی داشتی
به وبلاگ من هم سری بزن
http://konj.iran.sc/post75.php
منتظرتان هستم

mamnoonam
nazare lotfetone

میس بهار یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://2khtare-havva.blogsky.com/

صدای زندگی...
بین این همه ناامیدی ها و تلخی ها
لذت بردم از این نوشته سرشار از امید و زندگی ...
خوب می نویسید ...

mamnoonam
lotf darid shoma

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.